Asistență în Managementul și Administrarea Societăților Comerciale

Pentru a asigura un serviciu de asistenta juridica complet, cabinet de avocatura P.R. ofera in mod permanet servicii de consultanta juridica clientilor intreprinderi mari si mijlocii precum si clientilor corporativi, cu privire la managementul afacerilor. Activitatile comerciale necesita o cunoastere adecvata a modului de functionare practica a pietei, a legislatiei si autoritatilor care o guverneaza. De regula analizam structura organizatorica, contractele, riscurile in activitatea firmei si facem propuneri cu privire la organizarea interna a firmei, organizarea relatiilor comerciale, la evitarea riscurilor, precum si la posibilitatile de dezvoltare al afacerii.

Scopul nostru este de a ajuta firma prin oferirea de consultanta juridica pentru facilitarea managementului, la solicitare clientului acordam asistenta juridica; si la nivelul decizional in cadrul firmei. Experienta spune ca un parteneriat puternic intre managementul firmei si cabinetul de avocatura are un efect deosebit de pozitiv asupra activitatii firmei si contribuie in mod efectiv la eficientizarea activitatii, dezvoltarea societatii comerciale. Administrarea eficienta a firmei are in cele din urma un impact pozitiv asupra succesului si profitabilitatii firmei astfel dorim sa contribuim intr-un mod efectiv si eficient la realizarea acestui scop. Serviciile juridice de cabinet avocat P.R. in domeniul de asistenta in managementul si administrarea societatilor comerciale includ:

 

- Servicii de asistenta si reprezentare juridica in fata autoritatilor si in fata clientilor, furnizorilor, partenerilor de afaceri;

- Asistenta in managementul si administrarea societatilor comerciale;

- Asistenta juridica in administrarea societatilor comerciale;

- Analiza contractelor existente si viitoare;

- Asistenta sau reprezentare la intalnirile de afaceri;

- Asistenta in managementul zilnic al afacerilor;

- Negocierea contractelor cu clientii;

- Supervizarea continua a situatiei platilor si incasarilor:

- Verificarea sumelor datorate de client catre terti si a termenelor scadente pentru plata;

- Intalniri periodice cu clientii pe parcursul realizarii unui proiect;

- Rapoarte de activitate periodice, in baza intelegerii cu clientul;

- Analizarea/urmarire continua a situatiei juridice si economice a clientilor cu care avem o colaborare permanenta, pentru a putea formula propuneri de optimizare;

- Verificarea sumelor datorate de terti catre client si a termenelor scadente pentru plata;

- Asistenta si consultanta juridica permanenta oferita directorului, managerului firmei;